last posts

رسائل عيد الحب 2022 -مسجات الفلانتين 2022 rasayel aid lhob

اجمل رسائل عيد الحب 2022, اجدد رسائل عيد الح 2022, احدث رسائل عيد الحب 2022
rasayel aid lhob,rasael 3id l7ob,rasayel aid lhobe احلى رسائل عيد الحب 2022, مسجات عيد الحب 2022, رسائل عيد الحب مصرية 2022 14

  رسائل عيد الح7

عمري ما فكرت فيك .. وما خطر في البال حبك .. دلوقتي قلبي مشتريك .. وعينيا بتقول بحبك . 

2022 رسائل عيد الحب

لو كنت لوحدك أنا تانيك .. ولو متضايق أنا أسليك .. ولو مبسوط الله يهنيك . 

2022  
رسائل عيد الحب 2022-مسجات الفلانتين-2022 rasayel aid lhob
رسائل عيد الحب

قهوتي أنت سكرها .. وزعلي أنت رضاه .. ومرضي أنت دواه .. ونظرتك عمري فداها .

2022 رسائل عيد الحب

خليك جنبي قريب .. لو حصل شي بيننا .. عن حياتي مش تغيب .
2022 رسائل عيد الحب
رحت للمول أشتري ساعة غالية .. ما لقيتش أغلى من الساعة إلي شفتك فيها .
2022 رسائل عيد الحب
أهديك شيك بمليون بوسة .. أصرفه من بنك حبي .. شارع فكري .. الدور الأول من قلبي .

اجمل واحدث مسجات الفلانتين

تمنيت أكون دمعه .. حتى أولد في عينيك .. وأعيش على خديك .. وأموت عند شفتيك .
طلب صغير؟ ممكن : تضحك وتعبر لي بضحكتك برنه وتقفل
أنا الان فوق السطح أن ما أرسلت لي رساله خلال 5 دقائق رميت نفسي
تمنيتك ترفع الهاتف ، وتسأل عني ، ولا آنت خايف لا تسمع عتاب مني!
في مساء ساهر مع نجم ساهر أرسل باقة ورد عاطر لأغلى من مر على الخاطر
حضنـت حبـك بقلبي وخليت نوره بصدري لأنك عمـري وقلبـي أحبك جدا وربي

رسائل عيد الحب نصية2022   , رسائل عيد الحب 2022, رسائل عيد الحب للعشاق 2022, اجمل احلى مسجات عيد الحب 2022, احدث واجدد مسجات عيد الحب 
Commentaires



    Font Size
    +
    16
    -
    lines height
    +
    2
    -